-->

Sunday, March 13, 2011

Homework ?

Assalamualaikum . . .

Act , aku pun tak tau nak post ape sebenrnya . yang aku tau , tangan aku laju je nk klik dekat NEW POST yang ade dekat dashboard tuh . Haha !

Er , bercerita tentang homework . Biasalah kan . Memandangkan musim cuti sekolah ni , masksudnya jugak musim para pelajar membuat HOMEWORK ! iya laa kan . terutamanya utk yg dh nk dkt periksa besar mcm AKU ni . Huhu .

Memang bertimbun kodd cikgu bagi . KKS laa , KKG , KH , PAI , MATH . Aduhaii , elak aku boikot je ta nak buadd semua . Cehh , tak ade laa tipu jea laa aku nak boikot tak nak buat . Haha ! Tak ape laa kan . Demi PMR . buat Homework bertimbun pun tak kesahh ! Nasib baik sekarang ni Math dan PAI dah siap . Maknyanya tinggal lagi tiga je laa kan ? Tigaa ? Aduhaii , byk jgk tuh nak kena buadd . Lagi-lagi kerja kursus tuh ! Adoii ! Ade sesape tak nak tolong buadkan ? Aku bagi upah choki-choki sebatang ! Boleh ?


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment