-->

Friday, May 27, 2011

Holiday !

Salam . . .



Heyy , akhirnya . . . cutii tiba jugakk ! Hoorayy ! Bebas jua aku dari maktab itu ! Walaupun sekejap . Wee . Eh eh , sebelum tuhh , cuba check berapa zaman dah aku tak update blog ni ? Hehe . Patot pun bersawang aje kann . ;)

Dua minggu cuti ! Agak-agak apa aktiviti yang aku boleh buadd cuty ni , ea ? Ouh yea ! HOMEWORKK ! Haha ! Tuh mesty laa . Mehh sini tengok list homework aku cuty ni ea :


KKS
KKG
Geografi
Mathematics
Science
PAI


Huh ? Kenapa ? Nampak macam sikedd kea ? MEMANG SIKEDD ! ;) Geografi aje , satu buku latihan tuh kene siapkan . Takpe , takpe , berkorban demi PMR nanti , yeahh ! Bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian . Tapi , aku pun tak tahu laa bole siap ke tak ni . Kita merancang , Allah menentukan . kan ? Hehe .

Aku baru aje lepas abes exam final sem 1 . Perasaanya ? rasa lega yang teramat sangat ! Biasa lah , feel bila dah habis exam laa kan . Tapi , result ? Huhu , entahlaa . Harapnya dapat >3.5 lagi laa . Amin . . . Doakan aku laa ya ;)

Aku ingat cuty ni , aku nak amek kesempatan untuk edit sikit blog aku ni . Lama dahh tak edit . Mesti korang bosan kan , tengokk skin yang sama header yang sama , segalanya sama laa . Lepas tuh , dah laa jarang update pulakk tuh . Wee . Bukan apa , sibuk . Lagi pun aku kan duk asrama . Jadi , jarang nak dapat update blog ni .


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment