-->

Thursday, October 27, 2011

Cuti !

Salam . . .




Holidayy ! Ahaaa . Act , dah lama dah aku balik rumah . Hari selasa yang lepas . Tapi , mood nak menaip ni baru datang hari ni . Hhu . Terukk kannn aku niii .Lama wei nak tunggu balik ni , sebulan lebihh . Huhu . Sadis kan ? Lama gilaa terperap kat maktab . Thanks God the day is finally arrived . Huhu .

Eh , rasa cuti ni laa kodd cuti yang paling aku rasa FREE gilaa . Haha ! No BOOKS . I mean that school books . PMR is over , okayy . So , just enjoy it !

Okayy okayy , tadi baru lepas habis tengok cerita Harry Potter and the Deathly Hollow:Part 2 . Iye , aku tau laa korang dah ulang-ulang tengok cerita tuh kan . Haha . Apa nak buat , sekarang ni laa baru laa dapat peluang nak tengok tuu . Hhe . Apa pun thumbs up for that awesome movie . Last movie , lepas ni dah tak dapat laa aku nak tengok si handsome Daniel Radcliffe tuh berlakon jadi Harry Potter tu lagii .

Daniel Radcliffe

Eh eh , dekat movie tu jugakk ada sorang budak comel ni jadi anak Harry Potter dalam cerita tu , Albus Severus Potter . Heee , comell gilaa ! Nama dia Arthur Bowen . Nak tengok muka diaa ? Nahh !

awww ! comell kann ?

Hmm , malam isnin hari tu , iaitu sehari sebelum aku balik , aku ada jamuan dekat maktab . Jamuan F3 2011 . Tema ? Retro . All the boys and girls look gorgeous in their retro style . Huhu . Apapun , haru gilaa weii majlis tuh . Kelam-kabut gilaa . Guys , I am very sorry . Looks like that I have not done a great job . That dinner should be awesome if I am not the one who handle the P.A. system , rite ? *sedihh ni , aku tak dapat jalankan tugas dengan baik . . . :(

Hari Isnin , hmm , sedihnya tak dapat jumpa diaa . Huhu . Sorry ea , bukan tak nak jumpa , tapi masa tu , rushing gila nak balik asrama . Iya laa , takut mak anil dah sampai . Dah laa barang tak abes packing lagii . Sori ea , awak .


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment