-->

Tuesday, January 3, 2012

Hello Hello 2012 !

Salam...



Rasa macam belum terlambat lagi kan kalau aku nak ucap "HAPPY NEW YEAR!". *apa laaa, dah 3 Januari dah, kau baru nak ucap HAPPY NEW YEAR? Ketinggalan betul! Sorry laa, lambat sangat wish. Dah lama tak bukak blog. Tengok laa blog aku ni pun, berhabuk je, sawang pun banyak. Haha *hiperbola je  Lama sangat tak update. Teruk kan blogger macam aku ni? 

Alhamdulillah, aku masih lagi diberi peluang oleh Allah untuk bernafas di muka bumi-NYA ini bagi menikmati satu lagi tahun yang baharu. Hehe. Yang dah lepas tu, biar laa lepas, jadikan pedoman dan iktibar kan kan? Tentunya, tahun 2011 tuu banyak mengajar aku tentang erti kehidupan ni. Mengajar aku menjadi lebih matang :D 

Okayy, bercakap mengenai tahun baru ni, topik yang paling hangat dikaitkan pasti laa mengenai azam tahun baru kan? Hmmm, biasa laa, tahun baru, azam pun baru kan? Walaupun sebenarnya kalau nak ikutkan sepatutnya tak payah tunggu tahun baru, baru ak ada azam bagii ni. Tapi, biasa laa kan. Untuk tahun baru ni, aku pun ada azam aku sendiri. Hehe. Dan azam aku yang tak tercapai tahun lepas tu, aku bawak jugak ke tahun ni :D Apa pun , doakan aku agar azam aku tahun ni tercapai ye :D

Last from me :

HAPPY NEW YEAR 2012. May that this year is better than any previous year :D


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment