-->

Tuesday, February 7, 2012

Esok...

Salam...

source: weheartit.com

Hmm, esok? Ada apa dengan esok? 8 Februari 2012 hari Rabu. Hmmm. Teka laa. Haha. Okay-II. Biar aku bagi tau je laa ea. Senang cerita. Esok, hari pendaftaran untuk aku, serta pelajar-pelajar tingkatan 1 dan 4 MRSM satu Malaysia. Haha. Jangan pelik. Sistem MARA memang macam tu. Berlainan dari Kementerian. 

Aku, memang dah ditakdirkan untuk meneruskan pembelajaran di MRSM Mersing. Haha. Memang sayang gila dekat maktab tu! Sayang sebab apa? Sayang sebab ada The Marvellous, batch aku, kawan-II aku. Kitorang ni bagaikan satu famili yang besar :) Susah, senang, semua sama-sama.

Rasa sedih jugak. Iye laa. Terpaksa balik ke maktab dan bersama-sama The Marvellous yang tak cukup ahlinya. Wuwuwuwuwuwuwu :'( Ahli The Marvellous yang stay boleh kan? Together, we build back our batch. Haha. Like what Humaira said.

Bercakap pasal Hari Pendaftaran :) Hari Pendaftaran. Hmmm. Mesti ramai budak baru yang daftar esok :( Boleh ke tak aku nak terima diorang ni. Ya Allah, bukakan laa hatiku untuk menerima diorang :) Bukan aku sahaja, malah, ahli The Marvellous yang lain jugak. Bukakan laa hati kami Ya Allah.

http://weheartit.com/entry/9694193

Harap-II diorang okay je dengan kitorang. Dan kitorang ni okay je dengan kitorang. Iye laa, bukan senang nak bina balik batch baru. Sedangkan The Marvellous pun amek masa 3 TAHUN nak unite. Hmm... dapat asasnya jadi laa. Nanti touchup laa sikit-sikit :) Takpe, pelan-pelan.

Harap-II laa esok aku dapat roommate yang okayII je. Rapat atau tidak tak menjadi masalah untuk aku. Asalkan dia Pembersih. Okay, PEMBERSIH. Hmm.... Kelas pun. Harap-harap laa best :) Hope dapat sekelas dengan Azri lagi. Haha. Eh, Azri. Kita dah janji, kalau sekelas nak duduk sebelah-belah >.< Homeroom pun! Nasib baik laa Homeroom satu batch >.<  Tak payah laa....

Last but not least, aku mengharapkan yang terbaik untuk hari esok. Untuk aku, juga untuk kawan-kawan aku yang lain. The day after today, please be nice to us, okayy :D

weheartit.com


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment