-->

Friday, February 24, 2012

I'm Home !

Salam...

I'm home! Haha. Suka gila dapat berada di rumah ^^ Hmmm. Okay, sebenarnya banyak nak cerita dekat post kali ni. Hmmm. Srjak aku berada di upper form *ceh, dah besar dah! Aku baru nampak yang upper form dengan lower form ni memang berbeza gila. Lagi-II laa kalau dari segi belajar. Aku rasa kalau time lower form boleh lagi laa kan kalau aku nak mainII belajar. Tapi, naik upper ni, aku rasa aku dah mula kena fokus. Iye laa, pelajaran pun makin banyak dan makin susah. Jadi, aku kena fokus n buat betul-betul. Aku nak ulang balik sejarah yang aku dah cipta masa aku lower form. Lagi bagus kalau lagi better dari lower form lhaa kan? Wish me luck, guys :)

So far, kawan baru dengan batch baru? Honestly, aku belum lagi rapat sangat dengan diorang. Cuma tegur gitu-II je lhaa. Dan, aku senang je nak get along dengan budakII MRSM Pontian yang pindah sana sebab semua macam gila-II Haha. Tak tau laa kenapa. Maybe, sebab budak MRSM memang semua jenis yang satu kepala kodd. Tapi, dengan budak kementerian aku belum boleh lagi. Takpe, banyak lagi masa kan? Baru bulan pertama :)

Alhamdulillah, roommate aku untuk tahun ni best laa jugak. Azri, Amal dengan sorang lagi budak baru, Haziqah. Semua jens yang gila-II. Tapi, Haziqah tu pendiam sikit. Tapi, dia okay je dengan kitorang. Nampak macam budak pandai :') Dah makin ramai saingan aku ni. Ni yang rasa aku tak boleh main-main. Aku amek subjek Prinsip Perakaunan. Susah ke? Hmm. Ntah laa. Baru nak start belajar. Hope, aku boleh catch up subjek tu. Tak ramai batch aku yang amek PA ada laa dalam 20 lebih jea. Sikit kan? Majoriti amek Biologi. Kenapa? Aku rasa mungkin kalau amek Bio mungkin peluang pekerjaan tu luas kodd. Haha. Entah laa. Tapi, aku memang tak berminat langsung nak amek Bio. Sebab tu laa aku amek PA :) Sebab Bio tu ada kena lukis. Haish, aku ni dah laa fail kalau bab lukis-lukis ny. Bukan sebab tu je. Ade laa jugak sebab lain ;)

Even dah ada kawanII baru. Aku still rindu dekat kawanII yang pindah tu. Wuwuwuwuwuwuwuwu. Nak diorang ada dekat maktab. Tapi, apakah daya :') Hope korang okay-okay laa dekat sana. Rindu korang setengah mati :')

Eh, okay laa. Jari aku ni dah penat menaip. Dah lama tak menaip. Rasa penat pulak menaip. Tu jea. 

#HastaLaVista ^^


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment