-->

Monday, December 13, 2010

I adore ♥ :)

Salam...

psst . . . belikan yang ini boleh soalan

Ouh Encikk DSLR *hehe . pandai-pandai jea bagii jantina diaa lelaki . Sayaa sangat adore colorlovedekat awak , tawukk Cheer Lebih dari adore saya dekat crush saya . Opss ! Hehe . Bila awakk nak jadi milik saya ? Saya teringin nak amek gambo cantik-cantik guna awak . Huhu . Kalau saya dapat beli awak mesti saya akan bawak awak pergi mana-mana even dalam toilet tiga hari tiga malam . Tak nak lepas pun . Hehe .


Cool kan kalau dapat guna DSLR gerak2 . Suka suka ! Jealous gila aku bila tengok orang laen guna DSLR . Waaa . . . Bila laa aku nak dapat benda alah ni agaknya ? *Haha ! You wish Sabrina !


Photography Icons
i wish i am the person in the above pic who using the DSLR Smirk



Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment