-->

Tuesday, December 28, 2010

Pakcik aku kahwin !

Salam . . .

Haihai ! Er , cuba tengok last entry aku berapa hari bulan ? Er , sekarang ? Okeoke . Mmg dah lama aku tak update blog ni . Sebenarnya aku balik kampung belah ibu aku dekat selangor . Tu yang tak update . Kalau nak ikutkan dekat kampung bole je update . Dekat kampung tu ade wifi *maju nenek aku ! hehe . Tapi tak sempat sebab busy sangat ! Sebab apa busy ?
Sebab sibuk dengan perkahwinan pak cik aku ! Cehh , padahal aku tak adalah tolong sangat . Sikit-sikit jea .

Nak kata tuh , memang best laa kodd . Sebab ikutkan dah lama dah aku tak rasa suasana persiapan untuk majlis perkahwinan . Lepas tuh dapat jumpa saudara-saudara yang memang lama gilaa tak jumpa ! Penat ade laa jugakk ! Tapi tape laa . Bukan selalu pun . And , masa tuh laa first time aku pakai selendang ! Haha . Sesaje je nak try pakai . Aku agak ketinggalan sikit ! haha

Oke , ni sedikit gambar daripada hari perkahwinan tersebut , 26 disember 2010 ;

nazri + fadila ;)

masa makan beradab *er , aku panggil biadab ! haha .

ni semua saudara aku

sepupu aku yang gilaa ! haha . najmi

aku ;)



Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment