-->

Tuesday, December 28, 2010

I had been tagged ! credit to Wina

Salam . . .

Post yang kedua untuk hari ni . Okeoke , aku dah kena tag oleh seorang junior aku dari mrsm mersing , wina . Ouh yea wina , thanks for the tagg . Get ready ya readers to to read the question:

1 . Adakah anda rasa anda hot ?

Er , memang kodd tengah hot ni . Kipas tak bukak ! haha

2. Upload wallpaper yang sedang anda guna sekarang ini


3. Cerita pasal gambar ni

Er , aku jadikan ni sebagai wallpaper sebabnya ialah aku ni peminat detective conan ! Cewaah ! Pluss , aku suka muka dia yang kawaii gilaa tuh ! hehe

4. Kali terakhir makan piza

Er , dah tak ingat dahh tao . Lama sangatt !
5. Lagu terakhir yang anda dengar
Grenade by Bruno Mars :)
6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini ?
Tgh duduk laa . haha
7. Selain nama sendiri , anda dipanggil dengan nama apa ?
ryn , most family dgn kwn-kwn skola rendah aku
kawaii - er , yang ni alya saje yang panggel ! haha
8. Tag lagi 5 orang

As usual , aku malas ! Hehe . Ape pun , sape nak amek . Amek jea laa
9. Siapa orang nombor 1 dengan awak

Family aku laa !
10. Katakan sesuatu kepada nombor 5
Ehemm , terima kasih suka saya . Malangnya saya tak suka awak ! Haha . Saje je ni .

11. No. 3 ade hubungan dengan siapa ?

rahsia ;))
12 . Bagaimana pula dengan nombor 2 ?

They are the RAINBOW in my life !
13. Kata-kata cinta kepada nombor 4
143 !
14. Berikan sesuatu fakta terhadap orang yang kamu tagg

Er , aku tak ade tag orang laa !


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment