-->

Saturday, December 18, 2010

I am sleepy

Salam . . .

*wink* eh tengok jam sekarang dah pukul brape ? Huh ? empattigapuluhduaminit pagi . Aku tak tido lagi ! Huhu . Tak tahu kenapa tak boleh tido . Dah try dah nak tido . Tapi tak bole Ni dia kronologi masa aku dah nak tido tapi tak dapat tido ! *eh , sori , ayat berbelit sikit

12.10 pagi : Uwaa . err . . . ni menguap ni . dah ngantuk . nak tido ni .
12.15 : dah ada kat katil . dah sedia dah nak tido ! yea !
12.30 : alamak nak pergi tandas laa . lepas tuh , balik semula ke tempat tidur
1.00 : urgh ! bile laa aku nak tido ni !
1.30 : masih tak tertidur !
1.35 : give up dah ! bangun . lepas tuh study kejap . haha . nak cuba ngantukkan mata
2.45 : bosan laa ! online laa
4.39 : masih menaip . . .


tuh laa kronologinya . sadis kan ? nak tido . tapi tak tertido-tido . padahal mata mengantuk gilaa ni ! errr . . . aku ni kena insomnia kea apa ? tak dapat tido macam ni .

Eh eh , sori ea kalau ayat dalam post ni agak berbelit . Err . . . otak aku tak dapat berfungsi baik masa entry ini ditaip . :)


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment