-->

Wednesday, December 22, 2010

Lama dahh tak edit

Salam . . .

*winkwink* Ish , terukk laa aku ni kan . Dah berapa hari dah tak update blog ni . Huhu . Er , sori ya readers sekalian ! Aku akhir-akhir ni agak busy nak tengok semua Detective Conan ni . :) Tuh laa yang tak ada masa nak update . Hehe .

Tak tau la kenapa tiba-tiba tergerak hati ni nak habiskan tengok semua filem det. conan dan . . aku berjaya ! Dengan sabarnya aku menunggu video-video tu untuk loading , akhirnya setelah hampir empat hari kodd *er , tak ingat laa . Kesemua empat belas filem Detective Conan dah tengok ! Hehe



Act , aku ni memang sebenarnya minat gilaa dengan detective conan . Hehe . Kalau dulu memang tak miss laa tengok kat tv . Tapi sejak aku sekolah asrama dah jarang dah nak tengok tv . Aku kalau tengok pun yang best aje laa . Macam cerita korea ke , Disney atau anime . Selebih masa mesti laa aku habiskan untuk main internet !

Oke laa . Sampai sini saje :)

Yea ! Esok nak jalanjalan dengan kengkawan !


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment