-->

Thursday, November 10, 2011

10 Days Challenge #Day 1

Salam...



Hari first untuk 10 Days Challenge :

1 Picture of Yourself

Hmm , di sini aku ingin menyertakan salah satu satu gambar yang aku suka ;)



Taraa . . . Hehe . Aku pilih gambar ni . Sebab apa ? Hmm , sebab ramai orang cakap aku comel dalam pic ni . Oke oke , rileks . Aku rasa ramai gila kan dah sedia paper bag , siap sedia nak muntah bila baca pengakuan berani mati aku tuh . haha .

Gambar ni diambil masa ada shooting untuk majalah ODYSSEY , majalah maktab aku . Masa tu , ada shooting jugak untuk gambar Lembaga Disiplin Pelajar sesi 2010/2011 *ni ala-ala pengawas laa kalau dekat sekolah biasa . Sebab tu aku pakai baju blazer ni . Aku memang suka pakai baju ni sebab nampak smart n sedikit sebanyak nampak laa sedikit 'charming' aku sebagai seorang LDP . hehe ;) 


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment