-->

Wednesday, November 23, 2011

Jarang dah bukak Facebook

Salam . . .



Sejak akhir-akhir ni , aku tak berapa nak aktif sangat Facebook . Hee . Kalau sebelum ni , bukak internet aje , mesti Facebook laa first sekali aku bukak . Hehe .*nampak sangat kan addicted dengan FB !  

Haishh , aku tak tau laaa kenapa . Masalah browser ke , internet ke , aku tak boleh nak komen dekat FB tuu . Pelik jugaak , adik aku guna okayy saje . Takde pape punn . *mesti tak bagii aku bukak laa ni kann 

Tapi , takpe laa . Sekarang ni pun , aku tengah sibuk nak tengok anime . Tapi selalu kalau cuti , memang ni je laa rutin aku , download then tengok ! Kalau bukak komputer aje , fokus aku mesti nak habiskan anime . Setakat ni , baru dua anime yang aku dah habis tengok . Satu , dalam progress . Satu , tengah tunggu nak habis download . *biasa laa , orang gila anime macam aku ni  . . .  ;)

Dua anime yang aku dah habis tengok tuu :

1. Baka To Test to Shoukanjuu Season 2


2. Working!!


Kedua-dua ni , best gilaaa ! Kelakar , hehe . Lebih kurang tiga hari nak habiskan setiap anime ni . Iya laa , 13 episod aje kodd . Nak tunggu habis download pun dalam dua hari aje .

Yang sekarang ni , in progress :

Mayo Chiki !


Sekarang ni dah sampai episod 10 , aku rasa esok mungkin habis laa kodd . *anime ni ade 13 episod 

Anime yang in progress download :

ToraDora


yang ni memang lama sikit laa nak tunggu habis download full episode . Episodenya banyaak , 25 . Aku ni jarang downlad anime yang banyak episode . Malas lama-lama nii . Hehe .

Okay , sampai sini saja . 

#KBai !

Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment