-->

Sunday, November 13, 2011

10 Days Challenge #Day 4

Salam...

Ahaa . Bertemu lagi kita dalam segmen 10 Days Challenge :) , okay , hari ni , untuk Day 4 , hari yang keempat . Apa yang aku kena buat hari ni ialah :


4 Books !

Kacang aje soalan nii ! Haha . Memandangkan aku ni agak ulat buku , memang banyak laa kan buku yang aku suka baca ;)

1. Siri Harry Potter oleh J.K. Rowling


Siapa laa yang tak tertarik bila dah baca novel ni . Pastinya , bila dah baca satu siri , korang akan ketagih yang lain pulakk , percaya laa ! ;)

2.  Cinta Aku dan Kau oleh Siti Rosmizah


Salah satu novel yang berjaya menarik hati aku ;) Best !

3. Dear Yayah the Series oleh Farihah Iskandar

Sumpahh ! Kalau aku baca novel ni , tak tau laa kenapa , keinginan nak couple tuh makin kuat ! Haha .

4. Sejarah Tingkatan 1


Eh , apsal ketawa ? Aku tak buat lawak , okayy ! Kenapa aku pilih berbanding buku-buku yang lain yang lagi best dan tak memenatkan kepala otak untuk mencernakan segala maklumat yang ada dalam buku ini ? Senanag aje ? I'm History Freakk ! So , aku memang suka baca buku yang berkaitan dengan sejarah nii . =.=

Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment