-->

Tuesday, November 8, 2011

Nuffnang oh Nuffnang !

Salam . . .


Hee . Nampak tak perubahan dekat blog aku ? *eh , peduli pulak aku ! Yaaa ! Sudah ada iklan dari nuffnang menghiasi di atas header dan juga dekat sidebar blog aku ! Bagus , bagus , kalau korang perasan , maknanya korang memang reader setia blog ni . Keep it up !

Hmm , aku rasa tak perlu diterangkan apa itu Nuffnang ni . Kalau korang blogger tegar pastinya korang tau apa itu Nuffnang ni . Ok , bagi yang tak tau , secara ringkasnya Nuffnang ni merupakan salah satu medium untuk korang menjana pendapatan melalui blog . Nak lebih lanjut ? Klik sini!

Hmm , aku ni pun baru mendaftar hari ni . Suka-suka aje kodd nak cuba . Mana laa tau , untung sabut , dapat laa fulusss sikit kan ? *sah , mata duitan laa kau ni ! Lepas laa kan nak beli choki-choki dekat kedai Cik Din ke , hehe .

Apa pun untuk sesiapa yang belum daftar tuh , meh laa daftar sekarang ! Jom jom ! Tapi pastikan korang ni 15 tahun , baru laa boleh daftar . Kalau tak... lupakan aje laa ea ;)


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment