-->

Sunday, November 20, 2011

Moments with Them #Day 1

Salam . . .

Okay , sebenarnya , ada cerita mau story dengan korang . Hehe . Hari tu , BERSEPULUH ,*ni laa nama yang aku bagi dekat gang yang rapat dengan aku , kitorang takde nama khas untuk gang kitorang :) hangout samasama . Dua hari tau ! Tapi hari yang first tuu , cuma ada tujuh orang je laa , yang lagii tiga tuu takde , Hari second , baru laa semua ada :) Dah lama dah hangout ni , hari Rabu n Khamis hari tuu , tapi , baru hari ni , aku sempat nak buat post untuk hangout ni . Tapi , yang kali ni aku post untuk hari pertama dulu eaa . Hari kedua akan menyusuk nantii . :)

Hari First :)

Oleh sebab dekat Pasir Gudang ni takde tempat yang best sangat , jadi kitorang memilih Pusat Bandar sebagai spot kitorang nak hangout , untuk hari first ni . Ye laa , orang jauh datang dari Kota ni  . . *aku dengan Puteri , hehe . Takkan tak pergi mana-mana kodd . Sampai kat sana , ingatkan diorang dah sampai , tapi orang jauh yang datang dulu . Haissh , nak kata rumah diorang jauh , takde laa sangat , berapa minit aje kodd . Tapi , takpe laa , tunggu jugaak ;) Tunggu punya tunggu , sampai jugaak , adalah dalam 4-5 orang aku nampak turun dari kereta Saga , Zahirah , Ya , Piqa , Yam n Afrina . Okayy , 5 orang ! Bila dah lama tak jumpa diorang , aku rasa macam bedebar plusspluss excited , haha . aku tau tau laa kenapa berdebar .


PB tuu bukannya ada pape pun , kitorang pergi sana nak main bowling aje . Hehe . Hmm , sampai dekat pintu masuk tempat bowling , alamaak ! Terkejut gylaa dalam tuu semua lelaki yang tengah main , takde sorang pun perempuan . Tapi , buat aje laa muka tembok , masuk je laa . Lepas bayar tuu , kitorang dapat main dekat lane 5 dengan 6 , kalau tak silap akuu . Memang jakun gilaa laa kan nak main , iya laa , orang dah lama tak main ... tapi , bedal je laa . Haha . Just for kan nak main ;) Tapi oke laa tauu , at least ada laa sekali aku dapat strike . Haha , sekali aje laa . Selebihnya ? Masuk longkang je banyaak . Haha . *tapi , tak heran laa , lantai lane boling tuu , tak rata .


sementara nak tunggu lane kosong , posing kejap , haha .

aku dan zahirah

 afrina n ya 

yam ! 

ya n afrina


piqa ;)

Ya main terer gilaa ,  berapa kali strike seyhh , Hebaat ! Macam mana ntah boleh masuk , dengan lantai boling yang tak rata tuu . Haha .


Dalam pukul 1 petang tuu , baru laa habis main . Haiish , main boling je kodd . Apsal rasa lapar ?  Haha . Patut pun , tak makan tengah hari lagii . Jadi , kitorang pun makan laa dekat apa ea , kalau tak silap aku food court dekat situ Kebayan . Hmm , apa-apa aje laa . Nak makan yang mahal-mahal macam KFC dan yang sewaktu dengannya , tak boleh , sebab nak save duit untuk esoknya , jadi , makan aje laa dekat situu . Bengang jugaak laa aku nak masuk , haha . Dengan ada beg galas yang besar yang aku bawak ke sana-sini dekat PB *tuu , beg baju ;) Pehh , tak macam masa aku masuk tuu , semua tengok , macam tak pernah tengok orang ! Haha . Buat aje laa muka tebal =.=

di Kebayan Food Court !


puteri 

Aku order , Bakso dengan air Limau Ais . Diorang ? Haha . Aku dah tak ingaat laa =.="

Then , pergi UO kejap , , teman diorang beli . Aku tengok aje . Hehe . Tak beli pun . Malass . Dalam pukul 3 lebih tuu , mak Zahirah amek , kitorang pun lepak-lepak dekat rumah diaa . Hee . tengok Klip 3GP . Komen ? Bagi aku , bosaan ! Haha . Sambil-sambil tuu , baca novel , *Zahirah punya  apa ea tajuknya , haa , Cinta Tiga Suku . Pukul 6.30 tuu , Piqa , Yam , Afrina n Ya balik . Aku dengan Puteri ? Haissh , takkan nak balik rumah kodd ! Stay laa rumah Zahirah . Hehe

Okayy , tuh laa serba sedikit untuk hari pertama . Hari kedua ? Dalam post yang seterusnya ! :)

anywayy , all of the pics , credit to , puteri:)


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment