-->

Friday, November 11, 2011

10 Days Challenge #Day 2

Salam...

Oke , 10 Days Challenge , day 2 bermula ... 

Hmm , apa cabaran yang aku kena buat hari ni ? Ini dia ..... :


2 Songs ?

Oke , aku rasa macam payah sikit nak pilih lagu mana yang aku nak memandangkan banyak gila lagu yang aku suka . Setelah pelbagai tapisan dibuat *haha , macam nak pilih ape je kan ? . Aku memilih lagu ini :

1. One Direction-What Makes You Beautiful ;)


Sebab apa aku pilih lagu ni ? Hmm , aku suka lirik yang ada pada lagu ini . Mengisahkan tentang seorang lelaki ni suka seorang perempuan ni sebab natural beauty yang ada pada perempuan tuhh . Tak payah make-up , tak payah fake beauty , semua tuuuu . Lagipun , lagu ni sangat-sangat laa catchy dan sedap laa didengar oleh telinga aku ni . Plusspluss , ahli dalam band ni handsome-handsome belaka ;) ! *haha , gatal !


Lagu yang kedua :

Selena Gomez-Love You Like A Song




Lagu ni dipilih sebab ... simple aje , aku ni peminat dia ! So , i love most of her songs ! Lagipun , sebenarnya kalau aku nyanyi lagu ini , mesti aku akan teringat dekat 'someone' . huhu . tapi , sekarang ni , semua tuh , tinggal kenangan aje ;)

okayy , tuh aje .

#Kbai !


Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment