-->

Thursday, November 17, 2011

10 Days Challenge #Day 7 and 8 :)

Salam . . .

Heyy , heyy ! Hehe . Oke , bertemu lagii kit dalam segmen 10 Days Challenge ! Hmm , aku rasa 10 Days Challenge ni aje laa yang buat aku boleh update blog hariharii . Kalau tak . . . =.= hehe . Hari ni aku kumpul dua hari sekaligus , hari semalam dan hari ni , memandangkan semalam aku tak buat , hehe . Tapi , atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan , eaa . Hmm , okayy , first sekali , jom tengok apa cabaran untuk hari yang ketujuh ni :


7 wants ? Hehe . Banyaak sangat tau 'NAK' aku . Setelah aku shortlistkan , ni laa dia :

  • NAK 8A dalam PMR
  • NAK ada kamera jenis DSLR :)
  • NAK pergi mekah , tunai haji , mesti seronok kan ! ;)
  • NAK ada Macbook Pro . Huhu . Cool !
  • NAK jadi budak yang matang sikit . *nampak sangat sebelum ni childish ! 
  • NAK jumpa Cody Simpson . wee !
  • and , last ... NAK segala kemahuan aku tercapai . Haha .
Tuh laa dia antara WANTS aku , hehe . Okayy , lepas ni , kita tengok ea , apa cabaran untuk hari yang kelapan :) 


8 fears ? Hmm , apa yang aku takut ea ? Hehe .

  • TAKUT kalau aku meninggal lepas ni jugaak ! *aku tak sempat lagi nak taubat weeih !
  • TAKUT hilang keluarga :(
  • TAKUT hilaang kawan baik :(
  • TAKUT kalau tinggal sorang-sorang dalam gelap tapi biasa buat-buat berani . Haha . *eh , ni rahsia kita saje . Shh ...
  • TAKUT dibenci semua orang . Huhu
  • TAKUT pada ulat gonggok . *haha , ni aku tak tau laa kenapa ;)
  • TAKUT disakiti sekali lagii :(
  • TAKUT kalau berat aku naik ! Arghh !



Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment