-->

Tuesday, November 29, 2011

Adobe Flash CS3

Salam  . . .




Baru aje selesai mendownload Adobe Flash CS3 . Hee . Tapi yang portable laa . Tak mampu nak beli . Haha . Kalau nak download software apa-apa , aku suka yang portable . Tak payah nak install bagaii . Leceh aje . Dah laa free . Macam orang cakap :

Kenapa Nak Bayar Kalau Anda Boleh Dapat Free Aje ? 

Bagi aku Flash ni macam rumit sikit  . Maybe , sebab aku takde basic pasal Flash ni kodd . Takpe , sehari selembar benang . Lama-lama nanti pandai laa kan . Kalau macam Photoshop tuu tak jadi problem sangat untuk aku sebab basicnya aku dah ada . *hasil daripada belajar Sains Komputer dekat maktab . 

Kenapa aku nak belajar buat Flash ?

Hee . Saje , sekadar nak menambahkan ilmu . Lagipun , bosan kan cuti nii . Selalu homework bertimbun aje nak buat . Tapi , cuti kali ni , satu homework pun tak dapat . Almaklumlah , pelajar lepasan PMR . hehe . Lagipun , daripada buat benda yang takde faedah , belajar benda nii kan ?

Okay , sampai sini saje :)

#HastaLaVista



Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment