-->

Saturday, November 12, 2011

10 Days Challenge #Day 3

Salam...

Oke , hari ni , 10 Days Challenge , untuk harii yang ketiga , haha ! Tengok ea , apa cabaran yang aku kena buat ;)

3 films ? Aku kena pilih 3 filem yang aku suka untuk hari yang ketiga . Hmm , korang rasa filem apa yang akan aku pilih ? Jeng jeng jeng ... *haha , saja nak menambahkan eleman saspen !

Filem yang pertama :


Yeah , Siri Harry Potter . Oke , filem ni memang aku follow dari yang first sampai laa filem yang terakhir . Addiotional facts , siri buku Harry Potter semuaa aku ada !  Memang aku ni boleh laa dikatakan expert pasal Harry Potter ni . Tanya je laa apa-apa pasal movie ni , InsyaAllah , aku boleh jawab ;)

filem yang kedua :

 Eh eh , kalau namanya filem apa-apa pun tak kisah kan ? Even yang berbentuk anime ? Hehe . Inilah filem yang kedua yang memang aku minat gilaa . Filem Detective Conan . Oke , aku start tengoksemua movie ni , tahun lepas dekat youtube , aku rasa dalam 14 movie kodd masa tuh aku tengok . Huhu . Banyak gila kan ! Aku memang suka tengok Detective Conan ni . Kehebatan Conan merungkai segala misteri yang ada ni memang tak dapat dinafikan laa ! 

Filem yang ketigaa :


Step Up ! Rasa memang tak pelik laa kan kenapa aku list movie ni sebagai favourite aku ! Memang best ! Tengok kelincahan setiap watak dalam filem ni menari ! Macam membuatkan aku ni teringin nak menari macam diorang ! HAHA . You wish ,Sabrina



Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment