-->

Saturday, November 19, 2011

10 Days Challenge #Day 10

Salam . . .

Heyy , heyy . Sedar tak sedar kan ? Akhirnya , aku akan menamatkan jugak segmen 10 Days Challenge ni . 10 hari ? Kenapa rasa macam sekejap ea ? Huhu . Okayy , korang nak tau apa yang aku kena buat untuk hari yang terakhir ni ? Jeng jeng jeng . . . 


10 secrets ? Wooahooo !  Nak tau ke rahsia aku ? Hehe . 

  • Aku ni ANIME FREAK ! hehe . Tapi genre anime yang aku minat lebih terarah pada Shoujo dan yang sewaktu dengannyan . *kalau yang gila anime macam aku ni tau laa maknanya apa ;)  
  • Cita-cita aku bila besar nanti aku nak jadi Jurutera Perisian atau Computer Programmer pun bole jugak . Sebab apa ? Sebab aku ni minat gila pada bidang komputer :)
  • Aku lebih suka buat kerja sendiri berbanding berkumpulan . Entah laa , aku tak tau kenapa . 
  • Aku tak kisah bila orang kutuk aku ke , cakap belakang , mengumpat ke . *eh , lebih kurang sama laa kan ! Bagi aku benda tuh , macam satu fitrah dalaam hidup ni . Lagipun , buat apa nak marah , kalau aku sendiri buat benda yang sama ;)
  • Aku benci gilaa tengok orang yang minat sesuatu tuu sebab trend ! Seriously , annoying gilaa ! Lepas tu , nak lebih-lebih pulaak kan !
  • Aku ni sebenarnya kuat emo . haha . Tapi , biasanya , aku suka tahan . Tapi ,sakit tauu bila tahan maraah ! =.=
  • Aku ni orangnya pemalu gilaa . Tapi , certain orang cakap aku ni sombong .  Aku biasanya susah nak tegur orang , melainkan orang tegur aku dulu . 
  • Okaay , mungkin ni memalukan , tapi aku mengaku , aku ni kuat nangis . haha . kalau bahasa mudahnya , gembing !
  • Orang mungkin tengok aku ni macam perempuan yang jenis innocent , baik , alim . Tapi , percayalaa , aku ni tak sebaik macam tuu , okaay .  =.= 
  • Oke , last , aku ni orangnya pentingkan kekemasan . Hee . Tak suka tengok tempat sepa-sepah . Rasa serabut gilaaa kepala otaak ni !
Cukup laa kan sepuluh ! Hehe . Okaay , sebenarnya ada certain secret dekat atas ni orang sekeliling aku tak pernah tahu . Hehe . Tapi , you're the lucky one , to know a bit about me :) Kalau dah tauu tu , sep sep aje laa , ea.




Thanks for reading ;)

0 Marvellous Comment(s):

Post a Comment