-->

Friday, November 25, 2011

I've been tagged

Salam . . .

Semalam aku bukak shoutbox . Baca punya baca rupanya ada orang tagged . Hehe . Patutnya , semalam aku nak buat , tapi memandangkan masa tauu dah lewat malam , mata aku pun tak dapat nak dibendung lagii , jadi , aku pun buat keputusan untuk buat hari ini . Anywayy , thanx to CherMalfoy for the tagged !

Hmm , okayy , rulesnya :

> You must post these rules.
> Each person must post 11 things about themselves in their journal.
> Answer the questions that tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
> You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
> Go to their page and tell them HIM/HER
> No tag back!
> No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people.

Haishh , berdebar  jawab ni . Kuikuii .

11 Things about Me

My name is Nursabrina 
Well-known as Ryn /Sab 
Catch a first breathe at 23rd September 2011
Anak sulung 
Favourite food : Mee Hoon Sup !
Anime Freak ~
IT freak also ~
Ada lesung pipit dekat pipi kanan tapi tak berapa nampak sangat ;)
Pendiam daaan sangat pemalu . Yeah , that's the fact !
Photography Lover 
Still a high school student 


Dan soalan yang diberi ialah :


1. Ape lagu best sekarang ni ?

Okayy , untuk aku laa kalau lagu paling best bagi aku sekarang ni , Selena Gomez-Hit The Lights ;)

2. Selalu buat apa sebelum tidur ?

Err , mesti laa baca doa dulu .

3. Mak atau ayah lagi best ? Why ? 

Sebenarnya dua-best . Memandangkan suruh pilih antara dua , aku rasa ayah aku laa kodd.  Sebab ? Hmm , kalau nak mintak apa-apa dengan ayah aku , tak banyak soalan kena jawabb . Kihkihh .

4. Shopping tu membazir tak ?

Membazir kalau beli benda yang tak perlu . Kalau perlu tak membazir . Tapi , window shopping tak membazir . Hehe .

5. Cuti sekolah atau sekolah lagi bosan ?

Bagi aku , sekolah ! Hmm , sebab ? Ada laa . Tapi kekadang cuti pun bosan jugaak !

6. Ade faedah ke jadi smoker ? Why ?

Haishh , mesti laa takde . Dah laa membazir , mendatangkan banyak penyakit . Lepas tuu , effectnya semua kenaa .

7. Hitz ke MTV lagi best 

Bagi aku , MTV . Sebab memang originally Hollywood punya .

8. Susah ke nak jage hati orang lain ?

Err , bagi aku susah . Tak semua orang akan memahami kehendak masing-masing .

9. Kenapa ramai orang dengki kat dunia ni ?

Hmm , kenapa ye ? Maybe , dia rasa yang dia tak nak orang lain lagi bagus kat dia . Maybe jugaak hati tu busuk sangatt . Haha .

10. Harry Potter best tak ?

Alolololo . Mesti laa ! Aku ni Kipas-Susah-Mati tau . Follow novel dengan movie dari awal sampai habis .

11. Tengok Sukan SEA hari tuu tak ? Malaysia VS Indonesia .

Hmm , tengok laa jugak . Tapi bukan dari awal laa . Sekerat-sekerat aje .

Okayy , siap sudah 11 soalan dijawab . Hmm , honestly , aku malas nak tag sesape . Tapi , kalau korang nak buat tag ni , amek aje laa , ea . Tapi , beritahu aku dekat comment nii , tauu .

Okayy , soalan dari aku :

1. Benda yang paling dibenci ?
2. Best ke blogging ni ?
3. Sape yang paling disayangi dalam hidup ni ?
4. Lama tak on9 ? Selalu berapa jam sehari ?
5. Apa agaknya perasaan bila dapat tau crush suka dekat bestfriend korang ?
6. Suka window Shopping ?
7. Suka tak baca novel ?
8. Anak keberapa ni ?
9. Lagu favourite korang ?
10. K-POP lover ?
11. Eh , Cody Simpson comel takk ?




Thanks for reading ;)

2 Marvellous Comment(s):

Balqis Azhar said...

minat tagging yeah ?
:)

Ryn said...

@Balqis Azhar boleh laa sikit-sikit . hehe . ni pun , sebab orang yang tag .

Post a Comment